Jaaroverzicht 2018 | De beste trouwfoto’s van het jaar

Must see!

Het is zo leuk om een jaaroverzicht over 2018 te maken, maar het is bijna gekkenwerk.

Op alle bruiloften die we hebben mogen fotograferen worden er zeker meer dan 200.000 foto’s geschoten. De eerste selectie vindt plaats voor het nabewerken van elke bruiloft. Daarvan wordt die selectie tot in de kleinste details nabewerkt om de look & feel te geven die kenmerkend is voor Alvafotografie. Die selectie wordt volledig nabewerkt opgeleverd. Maar in die selectie zitten hele mooie foto’s én de absolute pareltjes. Deze worden in 2 afzonderlijke gallery’s gedaan en zo gestuurd naar onze bruidsparen. Maar dan zijn we er nog niet…

Dan het album. Je wilt dat de bruidsfoto’s tastbaar worden en een gedrukte bruidsfoto heeft een andere impact dan een bruidsfoto op een scherm. Dus…..dat is weer een selectie.

Als je dan eindelijk na de ruim 30 bruiloften alle bruidsreportages hebt opgeleverd. Dan is het supertof om een Jaaroverzicht film te maken met de absolute toppers van 2018. Alle bruidsfoto’s die er uit springen door creativiteit, spontaniteit, emotie, compositie, licht of moment. De bruidsfoto’s waar ik het meest trots op ben. Maar vooral de bruidsfoto’s waarvoor we dankbaar zijn dat we die mochten schieten. Dat we vertrouwd werden om deze unieke en persoonlijke gelegenheden van zo dichtbij te mogen meemaken en te vereeuwigen.

Die selectie, die bruidsfoto’s, die staan hieronder. Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar het lijkt te zijn gelukt. Vinden jullie ook? Zet je geluid lekker hard en kijk snel!

Beste trouwfotograaf 2018
Check mijn beschikbaarheid!

Reserveer op tijd jullie trouwdatum, populaire trouwmaanden zijn altijd snel volgeboekt. Heb je een vraag of wil je checken of ik op jullie trouwdatum nog beschikbaar ben? Neem dan contact op via onderstaande button!

Wat is jullie trouwdatum?
Awards