Jaaroverzicht 2017

Hoe beschrijf je een jaar dat zo ramvol emotie, pure mensen en échte liefde zat… In een tijd waarin de wereld in de fik lijkt te staan worden wij aan onze kant van de camera week in week uit helemaal meegezogen in de mooiste momenten van iemands leven. Mensen die elkaar geluk gunnen, op schitterende plekken op deze wereld, die onvoorwaardelijk voor elkaar kiezen. Het bewijst ons elke keer dat wij, de mens, nog lang niet uitgespeeld zijn hier. Dat de wereld mag branden, maar dat er veel meer mensen bestaan die weten wat liefde inhoudt, positief in het leven staan en waarbij hun glas altijd halfvol is. Ok, vaak halfvol met wijn, maar who cares!

Het bruidsfotografie vak is kei-, en keihard werken, als iemand het van tevoren had gezegd, had ik er waarschijnlijk niet voor gekozen. Maar dan had ik het mooiste vak gemist wat er is…. Met intense dankbaarheid neem ik (nu pas, omdat ik eigenlijk nog niet wilde) afscheid van al mijn lieve (Alva)bruidsparen van 2017. Dank jullie wel X